Biuletyn Informacji Publicznej
Wyszukiwanie:
MZK Słupsk
Dane Spółki
Przedmiot działalności spółki
Organy i osoby sprawujące w nich funkcje i ich kompetencje
Organizacja
Majątek spółki
Oferty pracy
Zamówienia publiczne
Aktualne
Dostawy energii elektrycznej
Dostawa części zamiennych, podzespołów i materiałów pomocniczych 2024 r
Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych, smarów i płynów eksplaoatcyjnych
Świadczenie usług ochrony mienia
Badanie rekomensaty za 2023 r.
Wykonanie kontroli okresowych budynków
Archiwalne
Regulamin przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych
Regulamin udzielania zamówień publicznych
Platforma Zakupowa od 01.06.2024 r.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania zawartych w nich danych
Udostępnianie informacji publicznej nie zawartej w BIP
Kontakt
Dokumenty Finansowe
ROK 2016
ROK 2017
ROK 2018
Komunikat dla osób, których dane przetwarzane są przez MZK Słupsk
Kontrole wewnętrzne i zewnętrzne
Kontrole zewnętrzne
Kontrole wewnętrzne

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku zaprasza do składania ofert w postępowaniu pn. "Przebudwa budynku administracyjnego dyspozytorni przy ul. Szczecińskiej 41A w Słupsku".

 

Zamawiajacy informuje, że otrzymał decyzję o pozwoleniu na budowę. 

 

Termin składania ofert upływa dnia 15 grudnia 2020 r.  Oferty nalezy składać pocztą elektroniczną na adres mzk@mzk.slupsk.pl

 

Szczegóły dotyczące zamówienia znajdują się w załącznikach.

 

W dniu 18 listopada 2020 r. Zamawiajacy zmienił treść § 8 ust. 1 Umowy. Ujenodlicowa treść umowy zawierajaca zmianę została dołączona poniżej i oznaczona datą zmiany w nazwie pliku.

 

Zamawiajacy informuje, że w dniu 4 grudnia 2020 r.:

1) dodał dokument o nazwie "Formularz ofertowy ogólny". Dokument ten należy wypełnić składajac ofertę Zamawiajacemu;

2) zmienił treść ogłoszenia o zamówieniu, z którego wynika obowiązek wypełnienia powyższego formularza ofertowego.

Pozostałe dokumenty pozostają aktualne i przy sporządzaniu oferty, Wykonawca powinien je pobrać z poprzednio zamieszczonych przez Zamawiającego plików.

 

 

Zamawiajacy informuje, że w dniu 10 grudnia 2020 r. zmienił treść § 10 ust. 2 projektu umowy i nadał mu następujące brzmienie: 

 

"Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane licząc od daty odbioru końcowego obiektu".

 


W pozostałym zakresie dokumentacja postępowania pozostaje bez zmian. Zamawiajacy uaktualnił projekt umowy zawierajacy powyższą zmianę. Aktulany plik zawierający zmianę został dołączony do dokumentacji i nosi nazwę "Projekt umowy 10122020"

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
0_Ogłoszenie o zamówieniu i załączniki.zip1 444,24 kB
1_ Ogłoszenie o zamówieniu i załączniki wersja edytowalna.zip228,50 kB
2_Dokuemntacja projektowa.zip4 453,41 kB
3_Dokumentacja projektowa-branża sanitarna.zip12 117,87 kB
4_Dokumentacja projektowa-branża elektryczna.zip9 637,44 kB
5_Przedmiary robót.zip19 322,89 kB
6_Projekt umowy 18112020.zip136,05 kB
7_ogloszenie-o-zamowieniu-002-przebudowa-dmowskiego.pdf305,05 kB
8_Formularz ofertowy (002).zip262,12 kB
9_Projekt umowy 10122020.zip135,98 kB
91_Informacja z otwarcia ofert.pdf508,14 kB
92_informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf798,44 kB
Autor dokumentu: Krzysztof Janczuk
Udostępnił: Krzysztof Janczuk (2020-11-18, godz. 09:16)
Modyfikacja: Krzysztof Janczuk (2020-12-10, godz. 10:52)
Odwiedzin: 1645

Dostęp do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostęp do informacji publicznej nieudostępnionej w BIP

odwiedzin: 286428