Biuletyn Informacji Publicznej
Wyszukiwanie:
MZK Słupsk
Dane Spółki
Przedmiot działalności spółki
Organy i osoby sprawujące w nich funkcje i ich kompetencje
Organizacja
Majątek spółki
Oferty pracy
Zamówienia publiczne
Aktualne
Dostawy energii elektrycznej
Dostawa części zamiennych, podzespołów i materiałów pomocniczych 2024 r
Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych, smarów i płynów eksplaoatcyjnych
Świadczenie usług ochrony mienia
Badanie rekomensaty za 2023 r.
Wykonanie kontroli okresowych budynków
Archiwalne
Regulamin przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych
Regulamin udzielania zamówień publicznych
Platforma Zakupowa od 01.06.2024 r.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania zawartych w nich danych
Udostępnianie informacji publicznej nie zawartej w BIP
Kontakt
Dokumenty Finansowe
ROK 2016
ROK 2017
ROK 2018
Komunikat dla osób, których dane przetwarzane są przez MZK Słupsk
Kontrole wewnętrzne i zewnętrzne
Kontrole zewnętrzne
Kontrole wewnętrzne

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku, jako Zamawiający, zaprasza do udziału w postępowaniu pn. "Sukcesywne dostawy paliw ciekłych dla:

1) Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku,

2) Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Słupsku,

3) "Wodociągów Słupsk" Spółka z o.o.,

prowadzonego na podstawie art. 38 Ustawy Prawo Zamowień Publicznych z dnia 11 września 2019 r., w imieniu i na rzecz podmiotów wskazanych w nazwie zamówenia, w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości zamóienia powyżej progów unijnych.

 

Postepowanie zostało umieszczone w miniPortalu i otrzymało nr identyfikacyjny 080a3de4-9d37-42da-a5fd-f664797dc232 oraz d23a0133-6c7a-4155-8536-e5017ee89df5. Oferty należy składać z uwzględnieniem drugiego numeru postępowania.

 

Szczegóły dotyczące przedmiotowego postępowania znajdują się w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

Zamawiający  informuje, że w związku z pytaniami zadanymi przez jednego z Wykonawców w dniu 15 czerwca 2021 r. oraz odpowiedziami udzielonymi przez Zamawiającego na te pytania, Zamawiajacy zmodyfikował SWZ i załączników do SWZ. Zmodyfikowania SWZ i załączników do SWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego i opatrzona datą 20210617.

 

Zamawiający informuje, że w dniu 5 lipca 2021 r., skorygował ilość oleju napędowego znajdującą się w formularzu ofertowym i dostosował tą ilość do ilości tego paliwa podanej w SWZ i umowach. W związku z dokonaną korektą, Zamawiający przesunął termin składnia ofert w przedmiotowym postępowaniu na dzień 7 lipca 2021 r. godz 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 lipca 2021 r. o godz. 10:30. Specyficaja Warunków Zamówienia, zawierająca powyższe zmiany jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego i opatrzona datą 20210705.

 

Zamawiający informuje, że zmiania termin składania ofert w postępowaniu na dzień 13 lipca 2021 r. godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 lipca 2021 r. o godz. 10:30. Specyficaja Warunków Zamówienia, zawierająca powyższe zmiany jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego i opatrzona datą 20210706.

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
01_2021-OJS104-274910-pl.pdf138,37 kB
02_SWZ i załączniki.zip2 228,29 kB
03_SWZ i załączniki w wersji edytowalnej.zip261,25 kB
04_Odpowiedzi na pytania na stronę internetową 20210615.pdf590,50 kB
05_SWZ i załączniki 20210617.zip2 831,70 kB
06_SWZ i załączniki w wersji edytowalnej 20210617.zip289,72 kB
07_Odpowiedź na pytanie na stronę internetową 20210615(2).pdf58,28 kB
08_odpowiedz_na_pytanie_na_stronę internetowa_20210621.pdf1 148,68 kB
09_odpowiedz_na pytanie_na stron_internetowa_20210624.pdf571,82 kB
11_SWZ07052021_wersja_edytowalna.zip290,73 kB
10_SWZ i załączniki_20210705.zip2 831,67 kB
12_Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf484,33 kB
13_SWZ_20210706.zip2 831,81 kB
14_SWZ_20210706 w wersji edytowalnej.zip290,53 kB
15_ogloszenie o zmianie ogłoszenia.pdf68,08 kB
16_ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf68,08 kB
17_Informacja z otwarcia ofert.pdf639,14 kB
18_Informacja o wyborze oferty na stronę internetową.pdf1 097,99 kB
19_Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty .pdf47,64 kB
20_Sprostowanie unieważnienia czynności wyboru najkorzytsniejszej oferty na stronę.pdf65,43 kB
21_informacja o wyborze oferty na stronę internetową.pdf86,06 kB
37_Ogłoszenie o udzieleniu zamówenia.pdf118,08 kB
Autor dokumentu: Krzysztof Janczuk
Udostępnił: Krzysztof Janczuk (2021-06-01, godz. 14:15)
Modyfikacja: Krzysztof Janczuk (2021-07-07, godz. 07:12)
Odwiedzin: 1812

Dostęp do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostęp do informacji publicznej nieudostępnionej w BIP

odwiedzin: 308742