Biuletyn Informacji Publicznej
Wyszukiwanie:
MZK Słupsk
Dane Spółki
Przedmiot działalności spółki
Organy i osoby sprawujące w nich funkcje i ich kompetencje
Organizacja
Majątek spółki
Oferty pracy
Zamówienia publiczne
Aktualne
Dostawy energii elektrycznej
Dostawa części zamiennych, podzespołów i materiałów pomocniczych 2024 r
Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych, smarów i płynów eksplaoatcyjnych
Świadczenie usług ochrony mienia
Badanie rekomensaty za 2023 r.
Wykonanie kontroli okresowych budynków
Archiwalne
Regulamin przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych
Regulamin udzielania zamówień publicznych
Platforma Zakupowa od 01.06.2024 r.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania zawartych w nich danych
Udostępnianie informacji publicznej nie zawartej w BIP
Kontakt
Dokumenty Finansowe
ROK 2016
ROK 2017
ROK 2018
Komunikat dla osób, których dane przetwarzane są przez MZK Słupsk
Kontrole wewnętrzne i zewnętrzne
Kontrole zewnętrzne
Kontrole wewnętrzne

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku zaprasza do składania ofert w postępowaniu pn. "Świadczenie usług ochrony na mienia na rzecz Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r."

 

Szczegóły dotyczące postępowania znajdują się w załączonych plikach. 

 

Oferty należy składać w formie elektronicznej do dnia 18 grudnia 2020 r. na adres mzk@mzk.slupsk.pl 

 

Spółka informuje, że postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Miejskim Zakładzie Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. 2019.1843 j.t  ze zm.)

 

Zamawiajacy informuje, że w dniu 7 grudnia 2020 r. zmienił treść punktu 5, tj. warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu spełniania tych warunków poprzez usunięcie wymagań dotyczących obowiązku posiadania pzez Wykonawców pojazdu specjalnego do przewozu gotówki.

Ogłoszenie zawierające powyższą zmianę zostało zamieszczone z znaczeniem 7 grudnia 2020 r.

 

Zamawiający informuje, że w dniu 10 grudnia 2020 r. w formularzu ofertowym doprecyzował, że chodzi o wskazanie przez Wykonawców procentowej miesięcznej ulgi  odpisu na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnopsrawnych, jakiej Wykonawca może udzielić Zamawiajacemu. Nowy formularz zawierajacy powyższą zmianę został umieszczony poniżej w pliku Formularz ofertowy 10122020.

 

W pozostałym zakresie Zaamawiajacy utrzymał dotychczasowe postanowienia i zapisy.

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
1_Ogłoszenie o zamówieniu i załączniki.zip657,96 kB
2_Ogłoszenie o zamówieniu i załączniki w wersji edytowalnej.zip113,39 kB
3_Ogłoszenie o zamówieniu (005) 7_05_2020.pdf199,23 kB
4_Formularz ofertowy 10122020.docx20,53 kB
Autor dokumentu: Krzysztof Janczuk
Udostępnił: Krzysztof Janczuk (2020-12-01, godz. 15:32)
Modyfikacja: Krzysztof Janczuk (2020-12-10, godz. 13:33)
Odwiedzin: 1193

Dostęp do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostęp do informacji publicznej nieudostępnionej w BIP

odwiedzin: 286371