Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku zaprasza do składania ofert w postępowaniu pn. "Przebudwa budynku administracyjnego dyspozytorni przy ul. Szczecińskiej 41A w Słupsku".
Zamawiajacy informuje, że otrzymał decyzję o pozwoleniu na budowę.
Termin składania ofert upływa dnia 15 grudnia 2020 r. Oferty nalezy składać pocztą elektroniczną na adres mzk@mzk.slupsk.pl
Szczegóły dotyczące zamówienia znajdują się w załącznikach.
W dniu 18 listopada 2020 r. Zamawiajacy zmienił treść § 8 ust. 1 Umowy. Ujenodlicowa treść umowy zawierajaca zmianę została dołączona poniżej i oznaczona datą zmiany w nazwie pliku.
Zamawiajacy informuje, że w dniu 4 grudnia 2020 r.:
1) dodał dokument o nazwie "Formularz ofertowy ogólny". Dokument ten należy wypełnić składajac ofertę Zamawiajacemu;
2) zmienił treść ogłoszenia o zamówieniu, z którego wynika obowiązek wypełnienia powyższego formularza ofertowego.
Pozostałe dokumenty pozostają aktualne i przy sporządzaniu oferty, Wykonawca powinien je pobrać z poprzednio zamieszczonych przez Zamawiającego plików.
Zamawiajacy informuje, że w dniu 10 grudnia 2020 r. zmienił treść § 10 ust. 2 projektu umowy i nadał mu następujące brzmienie:
"Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane licząc od daty odbioru końcowego obiektu".
W pozostałym zakresie dokumentacja postępowania pozostaje bez zmian. Zamawiajacy uaktualnił projekt umowy zawierajacy powyższą zmianę. Aktulany plik zawierający zmianę został dołączony do dokumentacji i nosi nazwę "Projekt umowy 10122020"